خرید هاست و دامنه برای وردپرس

اگر تمایل به سفارش طراحی سایت با وردپرس دارید اولین قدم خرید هاست و دامنه برای وردپرس می باشد. هاست و دامنه، دو وظیفه دارند و آن ها با همکاری یکدیگر باعث می شود که یک سایت قابل دسترس باشد. به طور جامع و کلی قیمت و هزینه پرداختی برای خرید هاست مخصوص وردپرس نسبت به دیگر سرویس های میزبانی وب همچون هاست ویندوز کمتر است. قیمت تمام شده سرویس میزبان، اولین آیتمی است که شرکت های تجاری و افراد برای راه اندازی یک وب سایت به آن دقت می کنند. هاست وردپرس می تواند بهترین گزینه برای راه اندازی کسب و کار های آنلاین شما همراه با صرفه اقتصادی باشد.

دامین همان آدرسی است که نشان دهنده وب سایت شما است و به نوعی هویت شما بر روی اینترنت است. نام دامنه باید به صورتی انتخاب شود که همخوانی با کسب و کار شما داشته باشد. برای موفقیت در دنیای آنلاین باید نام دامنه را جوری انتخاب کنیم که کاربر به یاد سپردن آن دچار مشکل نشود. نام ساده و کوتاه میتواند انتخاب بهتری برای دامنه شما باشد. نام انتخابی برای دامنه خود را در اینترنت جستجو کرده و از نبود نمونه مشابه آن اطمینان پیدا کنید.

خرید هاست و دامنه برای وردپرس

پشتیبانی از سایت وردپرس با تیم درنافا

خرید بهترین هاست وردپرس

آیا برای خرید هاست مخصوص وردپرس ،بهترین هاست را میشناسید؟ انتخاب کردن بهترین هاست وردپرس به نظر کار دشوار و سختی می باشد مخصوصا اگر تجربه کافی نداشته و یا تازه کار باشید. انتخاب شما بایستی نیازها و اهداف خاص خودتان مانند: نوع وب سایت; هزینه، وقت و زمان و… را داشته باشد. به این دلیل که وردپرس یک بستر بسیار سبک است; اکثر سرویس ها آن را تایید، و بدون هیچ گونه مشکل خاصی لود می کنند. در زیر چند نمونه از مزایای استفاده از هاست وردپرس را برایتان ذکر میکنیم:

  •   سرعت بالا و ایمنی بهتر
  •   بک آپ گیری روزانه خودکار از اطلاعات وب سایت شما
  •   یک تیم تخصصی پشتیبان برای رفع اشکالات
  •   در هنگام نیاز به صورت خودکار وردپرس شما به روز می شود. 

سفارش ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی در تیم درنافا 

مشخصات یک هاست خوب وردپرسی

یکی از مفاهیم مهم که در مورد هاست باید بدانید پهنای باند است. خرید هاست مخصوص وردپرس پهنای باند به معنی میزان انتقال داده در یک زمان مشخص، که به طور معمول یک ماه است می گویند که بر حسب گیگابایت محاسبه می شود. هر بار که کاربری از وبسایت شما دیدن کند یا فایلی را دانلود نماید از سایت شما انتقال داده صورت گرفته است. در هنگام خرید هاست، پهنای باند شما نیز مشخص است. اگر مقدار استفاده شما، از حد تعیین شده شرکت ارائه دهنده بیشتر شود، شما مجبور به پرداخت هزینه ترافیک اضافه می باشید.

یکی دیگر از مواردی که در خرید هاست مخصوص وردپرس با آن مواجه هستید فضای مورد نیاز شما است. سرور هاست در واقع برنامه ای روی یک کامپیوتر نسبتا قوی می باشد که در دیتاسنتر قرار گرفته است و با یک اتصال با سرعت بالا به اینترنت متصل است. بنابراین برای انتخاب هاست مناسب خودتان باید به حجم فایل هایی که قرار است در وب سایت قرار دهید توجه کنید. در خرید حجم ها چیزی به عنوان نامحدود وجود ندارد.